انجمن زیست شناسی
انجمن زیست شناسی
 
قالب وبلاگ
لینک های مفید

با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم. دوستم میگه:شیرِ؟ میگم:پَــــ نَ پَــــ... گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!

تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم چاقو رو بده میگه میخوای بند نافو ببری؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!!

دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم از راه اومده میگه خوابه؟ میگم پَـــ نَ پَـــ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!!!!

داشتم میرفتم باشگاه وسط راه یادم اومد یه چیزی رو یادم رفته،برگشتم خونه.در زدم داداشم در رو باز کرده با تعجب میپرسه :حامد تویی؟!!!نرفتی باشگاه؟
میگم:پَــــ نَ پَــــ حامد رسید من دیلیوریشم...

به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شد؟؟؟ میگه از شوهرش؟؟؟؟؟ پـَــ نَ پـَـــ چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد...

 

ساعت ۵-۴ صبح زنگ زده… گوشی رو برداشتم به زور دارم جواب می دم… می گه خواب بودی؟

پـَـ نه پَــ، داشتم سر گلدسته ی مسجد محلمون اذان می گفتم صدام گرفته!

با رفیقم تو پارک نشسته بودیم , یهو یه قناری اومد نشست رو زمین رفیقم پرسید : ااا ، این قناریه ؟ پـَـــ نــه پـَـــ گنجیشکه سویشرت زرد پوشیده که یخ نکنه

میدون کاج گشت ارشاد وایساده بود، به دختره میگم خانم حواست باشه جلوتر گشت ارشاد وایساده! دختره میگه ئه! گیر میدن؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ وایسادن دختر شایسته ایران رو انتخاب میکنن
 

داریم لوازم می زاریم توی ماشین که بریم مسافرت. همسایمون می گه دارید می رید مسافرت؟

پـَـ نه پَــ، قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم!

به مامانم می گم قوری کجاست؟ می گه می خوای چای بخوری؟

پـَـ نه پَــ، می خوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش در اومد!

رفتیم بلیت لندن بگیریم، زنه می گه سیاحتیه؟

می گم پـَـ نه پَــ، زیارتیه می خوام برم امامزاده سید ریچارد!

با دوستم رفتیم تو یه مغازه ی شلوغ که عسل طبیعی می فروشه؛ نوبت ما که می شه طرف می گه: شمام عسل می خواین؟

پـَـ نه پَــ، دوتا زنبوریم اومدیم استخدام شیم!

 رفتم مغازه نوشابه بخرم

         یارو گفت : مشکی دیگه!

         گفتم : پ...

        گفت: گمشوبیرون بی شعورعوضی! این چیه یاد گرفتن خودشونومسخره میکنن .

        گفتم : بابا میخواستم بگم پنیر هم میخوام.

        ... کلی معذرت خواهی کرد و از خجالت من دراومد

         بعدش گفت: پنیر بسته ای؟؟

         گفتم : پ نه پ! متری؟؟

         گفتم و فرار کردم !!

 

رفتم دندونپزشکی به دکتره میگم آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده … اومدم حسابشو برسی!
دکتره میگه یعنی میگی بکشمش؟!
پَ نه پَ گفتم دکتری … یکم نصیحتش کنی بلکه به راه راست هدایت شه

 
رفتم به همسایه مون می گم تخم مرغ داری؟
می گه می خوای غذا درست کنی؟
پَ نه پَ می خوام بخوابم روشون تا جوجه بشن بفهمم مادر بودن چه حسی داره

 
قرص پشه گرفتم … داداشم میگه باید بزارم تو دستگاه؟
پَ نه پَ صبح، ظهر، شب با یه لوان آب بده به پشه‌ها سر یک ماه حالشون خوب میشه !

نظرات شما عزیزان:

ندا عزیزی
ساعت13:05---17 فروردين 1391
ای جاااااااااااااااااااااااانم...


رضا لطفی زاده
ساعت21:40---15 فروردين 1391
میگم خانم عزیزی این مطلب رو شما گذاشتین تو وبلاگ؟پ ن پ.....
پاسخ:پ ن پ خانوم شعبان گذاشتن منتهی با اسم من ارسال کردن ریا نشه ;-))))


شعبان
ساعت18:13---15 فروردين 1391
ایول!!! عالی بود!خصوصا این جک که وسط صفحه با مشکی پررنگ نوشتی!راجب نوشابه است.کلی خندیدم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:20 ] [ خانم عزیزی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ زیست شناسی خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 121650
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 273
تعداد آنلاین : 1